Sfaturi:

  • Combinati produse din mai multi paleti pentru a forma o imagine echilibrata si fermecatoare,
  • Verificati calitatea produsului inainte de utilizare,
  • Asigurati-va ca produsul este curat, in special dupa taierea acestuia;

O trasare corespunzatoare, cu pante de scurgere a apei şi cu o compactare corecta a stratului suport asigură posibilitatea realizarii unei lucrări de calitate ridicată.

În funcţie de tipul suprafeţei pavate (carosabila, pietonala sau mixtă) şi de criteriile estetice ale fiecărui client vom calcula grosimea stratului suport (balast, piatra sparta, beton) şi vom gasi solutiile optime de dirijare şi scurgere a apei din precipitaţii. Firma noastra va ofera sfaturi utile in functie de necesitatile dumneavoastra si o estimare gratuita.

Montarea dalelor de pavaj

1. Decopertarea pana la adancimea de inghet (10-35cm).

2. Nivelarea solului, si compactarea acestuia in cazul in care stratul de baza nu e din beton.

3. Asezarea stratului de baza:

  • la o alee pietonala, stratul suport trebuie să fie deminim 10-15 cm.
  • la un carosabil, stratul suport va avea o dimensiune între 20 şi 40 de cm, în funcţie de traficul la care va fi supus:
    • ♦ trafic uşor: 20-25 cm
    • ♦ trafic greu: 50-70 cm

4. Suprafata pavata trebuie sa aiba o panta de ±2% la o alee pietonală.

5. Asezarea nisipului sau a mortarului uscat (3-5cm).

6. Montarea dalelor. Rostul dintre ele fiind de minim 2mm in cazul in care se umple cu nisip sau de 8-10mm in cazul in care se vor umple cu mortar.